Vem är jag??

Tänkte att det kanske är lite kul att vet mer om vem JAG är? Vem det är som kommer lägga ut massa bilder på allt och inget med en rad olika experiment. 

Jag är en 16-årig tjej som bor ute i Stockholms skärgård. Jag går mitt första år i Estet-Media klassen på John Bauer gymnasiet i Åkersberga! 
Anledningen till varför jag går en media linje är för att jag har ett stort intresse för att fotografera! Tycker det är kul att pyssla med andra "områden" inom media också, men foto är mitt favorit område! 

Alla mina intressen ligger inte bara hos median utan också hos ridsporten. Rider minst 3 gånger i veckan både på en ridskola och på min medryttar häst, Liam. 
Ridningen håller jag på med året runt, och det har jag gjort sen jag var 9 år. 

Något som jag inte gör året runt, är att åka till fjällen och åka snowboard. Det är riktigt kul! Men det är något jag bara gör en vecka om året med familjen, men ändå. Det är något jag verkligen tycker är kul! Fast skulle jag va tvungen att välja mellan vad som va bäst så är det ridningen som står närmast hjärtat! 

Hoppas det gav er en liten blick i vem jag är och vad jag gillar? Något ni saknar så är det bara att fråga! 
 
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: linnea

GULLLIIIIIIIIIIIIIIIIIS

Svar: Tack gullunge :D
None None

2012-11-06 @ 09:46:13
URL: http://nattstad.se/linneanordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0