Vad är tanken med bloggen?

Mycket svar på en gång nu känner jag men det är lika bra det! 

Varför valde jag att starta Mathildasmedia? 
I skolan så jobbar vi mycker emd foto och media så klart! 

Min klass inehåller bara 3 pers så man kan ju inte direkt skryta om sveriges största klass! Men vi alla har bestämt oss för att starta en varsin blogg där vi kommer att lägga upp bilder på våra arbeten. 
Vi får "foto"läxor som vi ska lägga upp och då går våran lärare in och kollar. 

Så det kommer mest komma upp en massa bilder här, inte så mycket vardag. Mest om skolan och massa bilder.
En gång om dan hoppas i alla fall vår lärare att vi ska lägga upp en bild. Så det ska jag försöka hålla, men det ska väl lyckas. Helgerna kanske blir lite off om det inte är en tävling jag fotat på eller något liknande som händer.

Vill man höra mer om min vardag så kan man alltid kolla på min "privata" blogg http://tildaspic.blogg.se
 
Så kommer det väl att se ut här. Hoppas ni stannar och trivs.
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0